سرمربی ژاپن: پرسپولیس برای کاشیما حریف قدرتمندی است، دو تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است که نماینده کشورش برای فتح لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس کار آسانی نخواهد داشت.

سرمربی ژاپن: پرسپولیس برای کاشیما حریف قدرتمندی است، دو تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند

به گزارش خبرنگاران، در فاصله دو روز مانده به بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس، هاجیمه موری یاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن مصاحبه ای با سایت AFC انجام داده و در آن به سخت بودن کار نماینده کشورش در مصاف با شاگردان برانکو ایوانکوویچ صحبت نموده است.

موری یاسو گفت: به عنوان یک ژاپنی، من قطعاً خواستار قهرمانی کاشیما هستم اما باید اعتراف کنم که پرسپولیس هم حریف لایقی است و به اندازه کاشیما شانس قهرمانی دارد.

به عقیده موری یاسو، اینکه دو تیم برای اولین بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می نمایند، بر جذابیت آنها می افزاید. وی ادامه داد: کاشیما و پرسپولیس هر دو تیم های با تاریخچه درخشان هستند و می خواهند قهرمانی آسیا را در افتخارات شان اضافه نمایند، به همین دلیل کاشیما باید از امتیاز میزبانی بازی رفت نهایت استفاده را ببرد. آنها باید یک پیروزی قاطع کسب نمایند و از این رو خیلی مهم است که گل نخورند چون پرسپولیس وقتی در خانه بازی می نماید تیمی بسیار قوی است. سرمربی کاشیما آنتلرز: قاطعانه مهیای بازی با پرسپولیس می شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن اضافه کرد: بردن در خانه برای کاشیما خیلی مهم است چون پرسپولیس تیمی بسیار قدرتمند و دارای بازیکنانی با توانایی های فردی بالاست. اگر کاشیما بتواند در بازی رفت برد خوبی کسب کند، من هم مطمئنم که می تواند قهرمان گردد اگرچه در دور برگشت بازی سختی در تهران در انتظارش خواهد بود.

اگر کاشیما قهرمان گردد، جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن می ماند چرا که فصل گذشته هم دیگر نماینده این کشور، اوراوا ردز قهرمان شده بود.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5622

به "سرمربی ژاپن: پرسپولیس برای کاشیما حریف قدرتمندی است، دو تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ژاپن: پرسپولیس برای کاشیما حریف قدرتمندی است، دو تیم به یک اندازه شانس قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید