زدا با صدور پیامی سمت جدید محمد شریعتمداری را تبریک گفت

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی سمت جدید محمد شریعتمداری به عنوان رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین الملی کار تبریک گفت.

زدا با صدور پیامی سمت جدید محمد شریعتمداری را تبریک گفت

به گزارش ، محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود با صدور پیغامی سمت جدید محمد شریعتمداری به عنوان رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین الملی کار به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

متن پیغام بدین توضیح است؛

بنام خدا

برادر ارجمند جناب آقای محمد شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب جناب عالی را به عنوان رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین المللی کار صمیمانه تبریک عرض می کنم.

در شرایط کنونی، این انتخاب حاوی پیغام های ارزنده ای مبنی بر حقانیت و صلاحیت های فنی و حرفه ای جمهوری اسلامی ایران در تنظیم و ارتقای مناسبات حاکم بر فضا های کسب و کار، انتقال تجربه های پیروز، تنظیم روابط کار و ارتقای رفاه و تامین اجتماعی بر اساس استاندارد های بین المللی است.

بدون تردید در دوره مسئولیت آن برادر گرامی شاهد تقویت تعامل و توسعه روابط میان کشور های گروه آسیا و اقیانوسیه در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهیم بود، همیشه پیروز و پیروز باشید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29097

به "زدا با صدور پیامی سمت جدید محمد شریعتمداری را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زدا با صدور پیامی سمت جدید محمد شریعتمداری را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید