رکورد تازه بیرانوند، بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان

به گزارش مجله سرگرمی، علیرضا بیرانوند در تمامی 9 دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2018 درون دروازه این تیم قرار گرفته و 5 بار کلین شیت نموده است تا فعلا در آسیا رکورددار باشد.

رکورد تازه بیرانوند، بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران ، علیرضا بیرانوند در 9 دیداری که در لیگ قهرمانان آسیا 2018 درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، موفق به ثبت 5 کلین شیت گردیده و تا اینجای کار، بهترین دروازه بان این تورنمنت است. جالب اینکه همه کلین شیت های او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رقم خورد. علیرضا بیرانوند در تمامی 9 دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2018 درون دروازه این تیم قرار گرفته و 5 بار کلین شیت نموده است. بعد از او هم لی سئونگ کی دروازه بان تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با 4 کلین شیت در رده دوم قرار گرفته است. جالب اینکه در این لیست نام محمدرشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن هم با 3 کلین شیت دیده می گردد و این در حالی است که او و تیمش در مرحله یک هشتم نهایی حذف گردیده بودند.

در مرحله گروهی، پرسپولیسی ها در 6 بازی به میدان رفتند که 3 گل دریافت کردند و 5 کلین شیت را هم ثبت کردند اما بعد از آن در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل الجزیره امارات و همچنین دیدار رفت مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس و بیرانوند دیگر موفق به ثبت هیچ کلین شیتی نشدند و در همین سه بازی 5 گل خورده را در کارنامه شان ثبت کردند.

علیرضا بیرانوند در هر 9 بازی (810 دقیقه) گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2018 درون دروازه این تیم قرار گرفته است. او دو سوم از توپ هایی را که به سمت دروازه پرسپولیس شوت گردیده، سیو نموده و یک سوم بقیه را گل خورده است. در عملکرد دروازه بان ملی پوش تیم برانکو در این فصل از لیگ قهرمانان 5 کلین شیت، 10 بار دفع توپ، 4 بار توپگیری هوایی و 8 بار مشت کردن توپ دیده می گردد. علیرضا بیرانوند همچنین 16 سیو داشته و 8 گل دریافت نموده است. یعنی به طور میانگین، هر 101 دقیقه، یک گل خورده.

2 - 270

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2086

به "رکورد تازه بیرانوند، بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد تازه بیرانوند، بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید