خودروی تمام برقی اوپل از راه می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این خودرو با ظرفیت پنج نفر با یک بار شارژ قادر به پیمودن 330 کیلومتر با یک بار شارژ باتری است و از یک باتری 50 کیلووات ساعتی بهره می گیرد.

خودروی تمام برقی اوپل از راه می رسد

باتری این خودرو از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار بوده و در عرض 30 دقیقه 80 درصد از ظرفیت باتری این خودرو شارژ می گردد. باتری یادشده همچنین برای استفاده هشت ساله گارانتی می گردد که در میان خودروهای برقی رقیب رقمی قابل توجه محسوب می گردد.

خریداران خودروی یادشده به وسیله یک اپلیکیشن تلفن همراه موسوم به myOpel هم می توانند از ظرفیت باقی مانده باتری آگاه شوند تا قبل از خالی شدن ظرفیت نسبت به شارژ سریع آن اقدام نمایند.

خودروی ای - کورسا دارای موتوری 100 کیلوواتی است و شتاب صفر تا صد آن به 8.1 ثانیه می رسد. همچنین چند حالت رانندگی برای خودروی یادشده در نظر گرفته شده است که یکی از آنها حالت مالی برای استفاده بهینه از باتری است.

در مقابل در صورت انتخاب حالت ورزشی سرعت و شتاب خودرو افزایش یافته و در عین حال میزان مصرف باتری نیز بیشتر می گردد. این خودرو مجهز به یک دوربین فوق دقیق در جلو برای تنظیم جهت تابش نور لامپ ها نیز هست تا در زمان چرخش خودرو در پیچ های جاده چراغ به طور دقیق جاده را پوشش دهد. این دوربین قادر به آنالیز و درک علائم ترافیکی نیز هست.

سیستم راداری کنترل سرعت، حسگرهای متعدد مانع یاب، دستیار ویژه یاری به نابینایان، نمایشگر بزرگ 7 یا 10 اینچی برای دسترسی به امکانات چندرسانه ای و تفریحی خودرو از جمله دیگر امکانات این خودرو است که قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25149

به "خودروی تمام برقی اوپل از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی تمام برقی اوپل از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید