خبرنگاران کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، بیرجند - خبرنگاران - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به خبرساز شدن کمبود گوشت مرغ در بعضی استان های کشور هیچگونه مسئله ای در تهیه و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

خبرنگاران کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

الیاس جویبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران از کاهش قیمت 25 درصدی گوشت مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خراسان جنوبی اطلاع داد و اضافه نمود: اقدامات حمایتی مرغداران توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در ارتباط با تهیه و توزیع مواد ضدعفونی نماینده، ماسک و دستکش تقریبا در حال حاضر مسئله ای در تهیه وجود ندارد و مردم می توانند به جز داروخانه ها از شرکت های پخش دارای مجوز از سازمان صمت احتیاجمندی های خود را تامین نمایند.

جویبان با بییان اینکه از ابتدای اسفند 98 در راستای حمایت از حقوق مصرف نماینده هزار و 108 تن شکر در استان تامین شده است توضیح داد: از این آمار 700 تن به صوت فله و 200 تن در قالب بسته بندی در شهرستان ها توزیع شده و از 208 تن سهمیه مرکز استان 55 تن در دست اقدام است.

وی از توزیع هزار و 210 تن برنج در این مدت اطلاع داد و گفت: از این آمار 960 تن برنج پاکستانی و بقیه هندی بوده است.

جویبان یادآور شد: در همین مدت 80 تن گوشت منجمد گوساله هم در سطح استان توزیع شد.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز اقدام به تامین هزار و 150 تن میوه از نوع سیب و پرتقال در سطح استان شد که با توزیع میوه های فصل بهار در بازار میوه از امروز توزیع متوقف خواهد شد.

جویبان در ادامه اضافه نمود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدامات برای تامین کالاهای مورد احتیاج در دست آنالیز است و هیچگونه کمبودی در تامین این اقلام نخواهیم داشت.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82679

به "خبرنگاران کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید