خبرنگاران مسابقه فوتبال خبرنگاران ورزشی بوشهر و خراسان رضوی در مشهد برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، مشهد- خبرنگاران- دیدار محبت آمیز تیم های فوتبال رسانه ورزش بوشهر و انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی روز چهارشنبه در مشهد برگزار گردید.

خبرنگاران مسابقه فوتبال خبرنگاران ورزشی بوشهر و خراسان رضوی در مشهد برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، این دیدار که در زمین شماره یک مجموعه ورزشی تختی مشهد و به میزبانی هیأت فوتبال و همراهی شهرداری این شهر برگزار گردید با تساوی سه به انتها رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده مرجان زاده داور لیگ رجحان خراسان رضوی بود.

رئیس انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی هدف از این دیدار محبت آمیز را تعامل و تبادل نظرات و آشنایی با رسانه های سایر استان ها بیان کرد و گفت: تیم رسانه های ورزشی بوشهر از تیم های خوب رسانه ای کشور است و از انسجام خوبی برخوردار می باشد و میزبانی از این تیم نکات خوبی را برای پیشبرد بهتر اهداف رسانه های ورزشی استان در برداشت.

جواد رستم زاده با اشاره به همکاری سایر ارگان های ورزشی در برگزاری این مسابقه اضافه نمود: اینگونه برنامه ها باعث نزدیک شدن بیشتر ارگان های ورزشی و شهرداری با رسانه ها شده و این اتحاد به طور حتم به نفع ورزش استان خواهد بود.

وی گفت: تیم انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی با انسجام بیشتر و یاری دریافت از پیشکسوتان و هنرمندان برنامه های ورزشی و خیریه ای بهتری را در دستور کار خود دارد.

انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در سال 96 تأسیس شد و تیم فوتبال این انجمن نیز در امسال فعالیت خود را شروع کرد.

3221 / ‬ 6053

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28789

به "خبرنگاران مسابقه فوتبال خبرنگاران ورزشی بوشهر و خراسان رضوی در مشهد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه فوتبال خبرنگاران ورزشی بوشهر و خراسان رضوی در مشهد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید