جایزه جشنواره رُم برای ویولا دیویس

به گزارش مجله سرگرمی، ویولا دویس برنده مهم ترین جوایز در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون با دریافت جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره فیلم رم در کشور ایتالیا مورد تقدیر قرار می گیرد.

جایزه جشنواره رُم برای ویولا دیویس

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، ویولا دیویس بازیگر آمریکایی که تاکنون سه بار نامزد اسکار شده و یک بار در سال 2017 برای بازی در فیلم حصارها پیروز به کسب این جایزه شده، در کارنامه سینمایی خود دو جایزه تونی و یک جایزه امی که به ترتیب مهم ترین جوایز در عرصه تئاتر و تلویزیون هستند نیز کسب نموده است.

آنتونیو موندی دبیر جشنواره فیلم رُم در این باره اظهار کرد: ویولا دیویس بازیگری فوق العاده ست که با صداقت و عزت به نقطه تعالی بازیگری رسیده است. تقدیر از وی افتخار بزرگی برای من و جشنواره فیلم رُم است.

قاچاق، خدمتکار، خارج از دید، سولاریس، شوالیه و روز، زندانیان، شب ها در رودانته، بیوه ها و جوخه انتحار و فیلم مهم شک بعضی از مهم ترین فیلم ها با بازی ویولا دیویس هستند.

این بازیگر 54 ساله به زودی در فیلم اقتباسی ملکه بلوز و همچنین قسمت جدید فیلم جوخه انتحار مقابل دوربین می رود.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم رُم از تاریخ 17 تا 27 اکتبر (27 مهر تا 5 آبان) در ایتالیا برگزار می گردد و فهرست کامل فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی روز آدینه (4 اکتبر) اعلام می گردد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48961

به "جایزه جشنواره رُم برای ویولا دیویس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه جشنواره رُم برای ویولا دیویس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید