تکذیب دوباره مدیرعامل پرسپولیس: قرار نیست برانکو به تیم ملی برود

به گزارش مجله سرگرمی، حرف های امروز برانکو بوی خداحافظی می داد اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان مصرانه می گوید که قرار نیست مرد کروات به تیم ملی برود.

تکذیب دوباره مدیرعامل پرسپولیس: قرار نیست برانکو به تیم ملی برود

قرار نیست برانکو به تیم ملی برود

حضور برانکو در تیم ملی، سوژه هر روزه فوتبال ایران است که تا دیروز از سوی این مربی هم تکذیب می شد اما حالا دیگر خودِ برانکو هم تکذیبش نمی کند. همین امروز و در نشست خبری پیش از بازی با سایپا بود که سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در تیم ملی گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد وجود ندارد و نمی دانم چه اتفاقی در آینده رخ می دهد. مهم این است که تا زمانی که هستیم، از حضورمان لذت ببریم. اینکه یک ماه یا دو ماه یا شش ماه دیگر چه اتفاقی رخ می دهد، در آینده معین خواهد شد.

حرف هایش بوی خداحافظی می داد اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان مصرانه می گوید که قرار نیست ایوانکوویچ به تیم ملی برود: موضوع حضور برانکو در تیم ملی مطرح نیست. نه به ما رسماً اعلام شده و نه چیزی شنیده ایم. از فدراسیون هم چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.

در ادامه، ایرج عرب از مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفته: در بحث ارزی و ریالی دچار نوسان هستیم. نمونه اش همین بازی با الاهلی در امارات که برای مان 10 برابر هزینه داشت. سعی داریم هزینه هایمان را مدیریت کنیم و خیلی هم صرفه جویی کردیم. در ظاهر همه چیز خوب به نظر می رسد اما سختی های زیادی را تحمل می کنیم. ما فقط یک درآمد از اسپانسر داریم ولی هزینه های مان خیلی بیشتر است.

11 - 220

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18998

به "تکذیب دوباره مدیرعامل پرسپولیس: قرار نیست برانکو به تیم ملی برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب دوباره مدیرعامل پرسپولیس: قرار نیست برانکو به تیم ملی برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید