توجه به تولید محصولات دانش بنیان در قالب تعارف است تا عمل
به گزارش مجله سرگرمی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: بازاریابی برای شرکت های دانش بنیان کار سهل و آسانی نیست و در حال حاضر توجه به تولید این محصولات بیشتر در قالب تعارف است تا عمل.
علی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان و حمایت هایی که از این شرکت ها در کشور می شود، گفت: متأسفانه شرایط کشور باعث شده تا در حال حاضر تولید محصولات شرکت های دانش بنیان و حتی شرکت های معمولی از لحاظ قیمت درجه اهمیت بیشتری داشته باشند تا کیفیت.
وی افزود: توان قدرت خرید مردم اساساً ضعیف شده است و می توان گفت بازاریابی برای شرکت های دانش بنیان کار سهل و آسانی نیست.
این نماینده مجلس گفت: تبلیغات گسترده ای برای شرکت های دانش بنیان صورت نمی پذیرد و فقط در مصاحبه ها و سخنرانی های مسوولان درباره این شرکت ها صحبت می شود.
ابراهیمی یادآور شد: توجه به تولید محصولات شرکت های دانش بنیان بیشتر در قالب تعارف است تا عمل.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری فارسchinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو
cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوسها