توجه به تولید محصولات دانش بنیان در قالب تعارف است تا عمل

به گزارش مجله سرگرمی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: بازاریابی برای شرکت های دانش بنیان کار سهل و آسانی نیست و در حال حاضر توجه به تولید این محصولات بیشتر در قالب تعارف است تا عمل.

توجه به تولید محصولات دانش بنیان در قالب تعارف است تا عمل

علی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان و حمایت هایی که از این شرکت ها در کشور می شود، گفت: متأسفانه شرایط کشور باعث شده تا در حال حاضر تولید محصولات شرکت های دانش بنیان و حتی شرکت های معمولی از لحاظ قیمت درجه اهمیت بیشتری داشته باشند تا کیفیت.

وی افزود: توان قدرت خرید مردم اساساً ضعیف شده است و می توان گفت بازاریابی برای شرکت های دانش بنیان کار سهل و آسانی نیست.

این نماینده مجلس گفت: تبلیغات گسترده ای برای شرکت های دانش بنیان صورت نمی پذیرد و فقط در مصاحبه ها و سخنرانی های مسوولان درباره این شرکت ها صحبت می شود.

ابراهیمی یادآور شد: توجه به تولید محصولات شرکت های دانش بنیان بیشتر در قالب تعارف است تا عمل.

انتهای پیام/

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70074

به "توجه به تولید محصولات دانش بنیان در قالب تعارف است تا عمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به تولید محصولات دانش بنیان در قالب تعارف است تا عمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید