تعلل استقلال در نیم فصل کار دستش داد، تاکتیک استقلال به درد تراکتورسازی خورد

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است هجومی تر شدن استقلال در نیمه دوم و پرس از جلو باعث شد تا فضا برای تراکتورسازی باز گردد و این تیم بتواند به گل برسد.

تعلل استقلال در نیم فصل کار دستش داد، تاکتیک استقلال به درد تراکتورسازی خورد

هادی طباطبایی دروازه بان سابق استقلال در گفت وگو با خبرنگاران درباره دیدار دیروز (آدینه) تراکتورسازی و استقلال در چارچوب هفته هجدهم که با فزونی یک گله تراکتورسازان همراه بود، اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم و بازی از آن کیفیت لازم برخوردار نبود. استقلال در نیمه اول سعی کرد فضاها را بگیرد. در داخل محوطه جریمه هم تبریزی تنها بود و در موقع حمله هم کسی به او اضافه نمی شد. بازی دیروز استقلال نشان نمی داد که این تیم بتواند برنده باشد. این تیم نیمه دوم را پرفشار شروع کرد و پرس از جلو را در دستور کار خود قرار داد و همین قضیه باعث شد تا فضاهایی که استقلال در نیمه اول قصد پوشش آن را داشت باز گردد و تراکتورسازی از آن استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد تراکتورسازی در مقابل این تیم توضیح داد: تراکتورسازی تیم سرعتی خوبی است و تاکتیک این تیم استفاده از عمق است. روز گذشته و پس از هجومی تر شدن استقلال، راه تراکتورسازی برای استفاده از عمق دفاع استقلال باز شد و اشکان دژاگه که محوری ترین بازیکن در این تاکتیک است، دست و بالش باز شد و توانست از فرصت استفاده کند و تیمش را پیش بیاندازد.

طباطبایی درباره کیفیت خریدهای جدید استقلال و هماهنگی آن ها با سایر بازیکنان این تیم توضیح داد: کیفیت بازی دیروز بازیکنانی مثل ایسما و منشأ را نمی توان با دیدار با پیکان مقایسه کرد. الان نمی گردد درباره بازیکنان جدید استقلال صحبت کرد. استقلال فرصت 40 - 50 روز نیم فصل را از دست داد و برای خرید بازیکن دیر دست به کار شد. به همین دلیل این بازیکنان خارجی یا آماده نیستند یا با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند. آمادگی و هماهنگی که باید نیم فصل به دست می آمد را استقلال به دلیل تعلل از دست داد و نتیجه اش امتیازهای حساسی می گردد که در این بازی ها از دست می دهد.

دروازه بان سابق استقلال درباره نیمکت نشینی سیدحسین حسینی گفت: به هر حال دو دروازه بان هم آماده باشند، بالاخره یکی از آن ها باید بازی کند زیرا استفاده از سیستم چرخشی کاملاً اشتباه است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12816

به "تعلل استقلال در نیم فصل کار دستش داد، تاکتیک استقلال به درد تراکتورسازی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل استقلال در نیم فصل کار دستش داد، تاکتیک استقلال به درد تراکتورسازی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید