بویری: سومی کشتی فرنگی باشگاه های دنیا چسبید، درگیری ام با سرمربی ترکیه جدی نبود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه با بیان این که کسب عنوان سومی رقابت های جام باشگاه های دنیا کار کمی نیست، گفت: نفرات ما خیلی خوب بودند و کسب این عنوان از مقام اولی هم بیشتر به من چسبید.

بویری: سومی کشتی فرنگی باشگاه های دنیا چسبید، درگیری ام با سرمربی ترکیه جدی نبود

ملک محمد بویری در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص کسب عنوان سومی این تیم در رقابت های جام باشگاه های دنیا که 29 و 30 آذرماه به میزبانی اردبیل برگزار گردید، اظهارکرد: در اولین دیدارمان در این رقابت ها برابر تیم خوب روسیه که از چند کشتی گیر عنوان دار نیز در ترکیب خود بهره می برد، قرار گرفتیم که با توجه به این که کشتی گیران ما پیش از مسابقات رژیم داشتند و خیلی خوب آماده نشده بودند، شکست خوردیم. اگر ما با روسیه در دیدارهای بعدی مبارزه می کردیم، صد درصد می توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی اضافه نمود: کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم مان نیز در اردوی پیش از رقابت ها دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر روسیه کشتی بگیرد، ضمن این که دو کشتی گیر گرجستانی تیم هم در مبارزه با تیم روسیه نتوانستند انتظارات ما را برآورده نمایند و این ها نیز از دیگر دلایل شکست ما برابر تیم روسیه بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه اعلام نمود: بیشتر کشتی گیران ما از رده سنی جوانان و امید بودند و در کل عملکرد تیم در این دوره از مسابقات خیلی خوب بود و هر آن چه می خواستیم را انجام دادند و انتظارات ما برآورده شد. وی با اشاره به رقابت تیمش در دیدار رده بندی برابر تیم ترکیه و حواشی که در کشتی وزن 63 کیلوگرم ایجاد شد نیز اظهارکرد: ترکیه از پنج شش کشتی گیر قهرمان دنیا در ترکیب خود بهره می برد که ما توانستیم این تیم را شکست دهیم و سوم شویم. در این دیدار می خواستند به هر شکل ما را شکست بدهند؛ پس از این که داور در رقابت وزن 63 کیلوگرم رای را به سود کشتی گیر ما خاطرنشان کرد، تیم ترکیه به این نتیجه معترض شد و کشتی گیر خود را به رختکن برد اما پس از 10 دقیقه آن هم وقتی که امتیاز را از کشتی گیر ما گرفتند و به او دادند به روی تشک برگشت که این کار درست نبود و باید این کشتی گیر دیسکالیفه می شد. همین ها باعث ناراحتی من شد و آن درگیری که بین من و سرمربی ترکیه به وجود آمد نیز جدی نبود.

بویری در خصوص قهرمانی بیمه که از چند کشتی گیر خوزستانی نیز در ترکیب خود بهره می برد، گفت: بیمه با توجه به این که از نظر مالی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است، توانسته بود تمام کشتی گیران خوب را به خدمت بگیرد و همین موضوع در قهرمانی این تیم بسیار تاثیرگذار بود. این تیم عملکرد خوبی داشت و خوشحالم که یک تیم ایرانی توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. به هر حال فلسفه مسابقات همین است باشگاهی که پول بیشتری داشته باشد، می تواند نفرات بهتری را به خدمت بگیرد.

وی با بیان این که پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا در سطح بسیار بالایی برگزار گردید، مطرح کرد: کشتی فرنگی چند سالی است که در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و مسابقات جام باشگاه های دنیا نیز از اولین دوره تاکنون در سطح خوبی برگزار گردیده است و سال جاری نیز نسبت به دوره های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار بود. تیم های خارجی با نفرات بسیار خوبی در این مسابقات شرکت نموده بودند و این که توانستیم به عنوان سومی برسیم، کار کمی نیست. ورزشکاران ما خیلی خوب کشتی گرفتند و کسب این عنوان از مقام اولی هم بیشتر به من چسبید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8927

به "بویری: سومی کشتی فرنگی باشگاه های دنیا چسبید، درگیری ام با سرمربی ترکیه جدی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بویری: سومی کشتی فرنگی باشگاه های دنیا چسبید، درگیری ام با سرمربی ترکیه جدی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید