بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس به هکرها باج داد

به گزارش مجله سرگرمی، بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس موسوم به یوروفینز که تحقیقات فراوانی را در حوزه های جنایی و جرم شناسی برای پلیس این کشور انجام می دهد، ماه گذشته مجبور به پرداخت باج به هکرها شد.

بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس به هکرها باج داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس موسوم به یوروفینز که تحقیقات فراوانی را در حوزه های جنایی و جرم شناسی برای پلیس این کشور انجام می دهد، ماه گذشته مجبور به پرداخت باج به هکرها شد. این آزمایشگاه که وابسته به بخش خصوصی است هر ساله ده ها هزار مورد جنایی را مورد آنالیز قرار می دهد ولی رسانه ها افشا نموده اند که خود آن ماه گذشته مجبور به پرداخت باج به هکرها شد، زیرا مهاجمان اینترنتی با حمله سایبری به سیستم های آن توانستند شبکه رایانه ای یوروفینز را از کار بیندازند.

یوروفینز که خدمات متنوعی را به زیرمجموعه های پلیس انگلیس ارائه می نماید، اعلام نموده که در زمان شروع حمله سایبری اقدامات فوری را برای کاهش تاثیر حملات سایبری به اجرا گذاشته تا آثار مخرب آن را به حداقل برساند.

هکرها در جریان حملات یادشده ویروسی را به درون سیستم های رایانه ای تزریق کردند تا کاربران دیگر قادر به دسترسی به فایل های خود نباشند و این کار تنها بعد از پرداخت باج به هکرها ممکن باشد.

هنوز تعیین نیست یوروفینز چه مقدار باج به هکرها پرداخت نموده است. زمان این کار بین 10 ژوئن تا 24 ژوئن تخمین زده می گردد. پیش از این در سال 2017 هم هکرها با حمله به رایانه های سرویس سلامت همگانی انگلیس باعث لغو 19 هزار قرار ملاقات مردم با پزشکان شدند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30727

به "بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس به هکرها باج داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس به هکرها باج داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید