آنالیز و آشنایی با تفریحات دریایی دبی

به گزارش مجله سرگرمی، تفریحات دریایی دبی

تفریحات دریایی دبی را می توان یکی از دلایل سفر به این کشور دانست. چرا که تفریحات بسیاری را می توانید در این شهر شاهد باشید که می تواند میزان آدرنالین شما را بالا برده و سفری لذت بخش برایتان رقم بزند. دبی یکی از شهر های پر گردشگر بوده و هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران می باشد و به همین دلیل تفریحات بسیاری را می توانید در این شهر تجربه نمایید. تفریحات دبی تمامی نخواهد داشت و به همین دلیل می توانید بهترین تجربه های زندگی خود را در این شهر داشته باشید. از جمله بهترین تفریحاتی که در دبی می توانید از آن لذت ببرید می توان به تفریحات دریایی نسبت داد چرا که در سواحل این شهر مراکز بسیاری احداث شده و مشغول خدمات رسانی به مسافرین هستند. بعضی از این تفریحات را می توانید به همراه خانواده و بعضی را باید به صورت تکی تجربه نمایید. به همین دلیل می توان تفریحات را به انواع مختلفی دسته بندی نمود. اما باید در نظر داشته باشید که هزینه های تفریحات دریایی در شهر دبی بالا بوده و قبل از سفر باید حتما به فکر آن باشید. در این مقاله به بعضی از بهترین تفریحات دریایی دبی اشاره کرده ایم:

آنالیز و آشنایی با تفریحات دریایی دبی

غواصی از جمله تفریحات دریایی دبی

یکی از بهترین تجربه هایی که یک انسان می تواند داشته باشد تماشای زیر دریاست که بی شک داشتن اراده لمس و شنا کردن زیر آب می تواند سبب خشنودی گردد. یکی از بهترین تفریحاتی که در دبی می توانید از آن لذت ببرید را می توان غواصی در زیر آب دانست که در این بخش می توانید دنیای آبی را نیز به خوبی مشاهده نمایید. در این شهر انتخاب های مختلفی برای غواصی خواهید داشت که تمامی مراکز غواصی دبی می توانند شما را به اوج هیجان برسانند.

تمامی مراکز غواصی دبی تمامی خدمات استاندارد غواصی را ارائه می نمایند که از جمله این مراکز غواصی دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مرکز غواصی موجود در جادها لصفوح یکی از بهترین مراکز غواصی دبی می باشد که این مرکز در ساعات 8 الی 6 بعدازظهربازخواهدبود.

- مرکز غواصی ساحل جمیرا را می توان یکی دیگر از مراکز غواصی دبی دانست که این مرکز از ساعت 9 الی 5 بعد از ظهر در دسترس خواهد بود.

- اسکوباتک یکی دیگر از مراکز غواصی دبی می باشد که در این مرکز افراد مبتدی تا پیشرفته می توانند فعالیت نمایند. اینمرکزغواصی در جاده زبیل واقع شده است و می توایند از ساعت 9 صیح تا 9 شب از این مرکز غواصی استفاده نمایید.

- در دبیسیلیکون نیز می توانید از ساعت 1 ظهرتا 9 شب حضور یابید.

موج سواری از جمله تفریحات دریایی دبی

یکی دیگر از تفریحات دریایی دبی را می توان موج سواری دانست که بهترین مرکز تفریح دریایی دبی را می توان سرف هاوس دبی دانست. در ساحل سانست می توانید از این تفریح جذاب و لذت بخش لذت ببرید. این مرکز را می توان یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی دانست که بی شک می تواند یکی از بهترین روز های زندگیتان را رقم بزند. توجه داشته باشید که در این مرکز موج سواری افراد مبتدی تا پیشرفته می توانند از خدمات ویژه ای بهرمند شوند. همچنین در سرف هاوس می توانید در کلاس های آموزش موج سواری نیز شرکت نموده و راه و روش های موج سواری را یاد بگیرید.

در این بخش انواع تجهیزات مورد احتیاج جهت موج سواری در نظر گرفته شده و هیچگونه خطری نیز شما را تهدید نخواهد نمود. خانه موج سواری دبی را نیز می توان از دیگر مراکزی دانست که توانسته محبوبیت بسیاری در میان تفریحات دریایی دبی پیدا کند.

جت اسکی از جمله تفریحات دریایی دبی

یکی دیگر از تفریحات دریای در تور دبی را می توان جت اسکی دانست که این تفریح می تواند یکی از بهترین و کم خطر ترین تفریحات برایتان باشد. مراکز جت اسکی را می توانید در بخش های مختلفی از خاک دبی شاهد باشید و یکی از پرطرفدار ترین ها به شمار می رود. میزان هزینه آن نیز نسبت به سایر تفریحات مناسب تر خواهد بود. یکی از مهمترین بخش هایی که اقدام به خدمات رسانی در قالب جت اسکی نموده اند را می توان جمیرا بیچ دانست که در این منطقه می توانید بزرگترین مرکز جت اسکی را مشاهده نمایید.

در این منطقه انواع اقسام موتور های جت قابل مشاهده هستند که می توانید به همراه خانواده خود به تفریح کردن بپردازید. امکان استفاده دو نفره نیز از این جت ها وجود داشته و می توانید یک مسابقه بین دوستان خود برگزار نمایید. در منطقه جمیرا بیچ می توانید تفریحات دریایی متعددی را مشاهده نمایید که هر یک از این تفریحات ویژگی های خاص خود را داشته و می توانند به عنوان یک تجربه جدید برایتان باشند. در هنگام استفاده از جت اسکی جلیقه و لوازم ایمنی به شما داده خواهد شد تا بتوانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید.

فلایدی برد از جمله تفریحات دریایی دبی

یکی دیگر از معروف ترین تفریحات دریایی دبی را می توان فلایدی برد دانست که این تفریح از جمله محبوب ترین ها در دبی بوده و می تواند بهترین لحظات را برایتان رقم بزند. امکان استفاده از فلایدی برد برای همگان وجود داشته و با هر سنی می توانید از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که فلادی برد به یک وسیله ای گفته می گردد که به بخش پاهای شما بسته شده و با فشار زیادی که آب دارد شما را به سمت بالا پرتاب خواهد نمود. کنترل آن دست خود شما خواهد بود و می توانید انواع حرکات زیبا را از طریق آن انجام دهید.

گفتنی است که فلادی برد هیچگونه خطری نداشته و با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده نمایید. این تفریح را می توانید در تمامی سواحل دبی مشاهده نمایید.

کشتی سواری از جمله تفریحات دریایی دبی

یکی دیگر از تفریحاتی که در دبی میتوانید شاهد آن باشید را می توان کشتی سواری دانست که کشتی سواری را می توانید به همراه خانواده تجربه نمایید. کشتی هایی که در دبی می توانید از آنها استفاده نمایید بسیار زیبا و لوکس هستند و می توانید در داخل کشتی به راحتی غذا خورده و یا از عرضه کشتی دریا را مشاهده نمایید.

بی شک سوار شدن به این کشتی ها می تواند شما را به آرامش برساند. کشتی هایی که در دبی فعالیت می نمایند را می توانید در بخش های متعددی از سواحل دبی مشاهده نمایید. قایق سواری در دبی نیز یکی از بهترین تجربه ها خواهد بود که استفاده کردن از آنها به همگان توصیه می گردد.

ماهیگیری از جمله تفریحات دریایی دبی

جدا از تفریحات هیجان انگیز می توان تفریحات دیگری نیز در دبی شاهد بود که یکی از محبوب ترین تفریحات دریایی دبی ماهیگیری می باشد. در شهر دبی شاهد مراکز متعددی برای ماهیگیری هستیم و به دلیل موقعیت مناسبی که دارد بسیاری دبی را به جهت مقصد ماهیگیری خود انتخاب می نمایند. دبی مملو از سواحلی است که بخش هایی برای ماهیگیری در نظر گرفته شده و می توانید به راحتی در این مراکز به ماهیگیری مشغول باشید. علاوه بر ماهیگیری در سواحل دبی می توانید قایق خود را به قلب دریا راهنمایی نموده و پس از ایستادن مشغول ماهیگیری شوید که در این صورت بی شک می توانید بهترین نتیجه را شاهد باشید.

منبع:

https://www.viator.com/Dubai/d828

https://www.planetware.com/tourist-attractions-/dubai-uae-dub-dubai.htm

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: دلتابان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41484

به "آنالیز و آشنایی با تفریحات دریایی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و آشنایی با تفریحات دریایی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید