برانکو: موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه است، 10 بازیکن سایپا باید مادام العمر محروم می شدند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرسپولیس گفت: موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه تیم هاست.

برانکو: موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه است، 10 بازیکن سایپا باید مادام العمر محروم می شدند

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکویچ، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیمش اظهار کرد: از همکارانم و مربیان ایرانی تشکر کنم. همچنین از پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس مثل هاشمیان، مهدوی کیا و میناوند که بابت موفقیت های پرسپولیس تبریک گفتند. همه به تیم ما تبریک گفتند. موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه تیم هاست.

برانکو اظهار کرد: من بابت برد برابر پیکان خوشحالم و شما شرایط ما را می دانتسید. تیم باکیفیتی را جلالی بسته بود که مقابل آن پیروز شدیم. هر بازی بعد از فینال لیگ قهرمانان سخت خواهد بود. ما بعد از استراحت یک روز برای آمادگی فرصت داشتیم و هر آماده سازی در یک روز صورت نمی گیرد. بازیکنانم آخرین رمق خود را به کار بستند و با لیاقت برنده شدند.

وی درباره داوری گفت: من امروز دوباره فیلم را نگاه کردم و فکر کنم داور به نفع پیکان سوت زد. در مدت حضور من در این جا داوران یک اوت هم به ما هدیه نکردند وتازه سه آفساید را هم نگرفتند. پیش از گل آن ها روی عالیشاه خطا شد که داور نگرفت و بعد از آن پیکان گل زد. من دوباره فیلم را می بینم و نظر می دهم. در کنار داور چهارم عالیشاه ضربه شدیدی خورد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. در مقابل سایپا هم روی یک ضربه آفساید گل خوردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره رای صادر شده بعد از دیدار با سایپا گفت: اگر قرار بود مهربانانه رای دهند، 10 بازیکن سایپا باید مادام العمر محروم می شدند. بازیکنان ما مگر چه کاری کردند؟ باید اجازه می دادند بازیکنان حریف کتکشان بزنند؟ من اصلا نمی دانم چرا بازیکنانم جریمه شدند.

او درباره بازی حساس با تراکتورسازی اذعان کرد: بازی ما مقابل استقلال و تراکتورسازی داربی است و انتظار طرفداران زیادی دارم. تراکتورسازی بعد از آغاز بد، تیم خوبی شده و سه کاپیتان تیم ملی را خرید و آقای گل لیگ را در اختیار دارد. امیدوارم بازیکنان مان از اردوی تیم ملی سالم برگردند تا این بازی سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.برانکو درباره ملقب شدنش به پادشاه بازگشت ها توضیح داد: من این جا هستم تا به بازیکنانم یاری نمایند. آن ها از همه بیش تر مستحق تبریک ها هستند و شما دیدید که چه ثبات و تمرکزی داشتند تا پرسپولیس موفق گردد. بعد از فینال آسیا، کار سختی است تا تیم با روحیه به میدان برود و بازی خود را ببرد اما ما این کار را انجام دادیم. پارسال که ما قوی تر از پیکان بودیم، آن ها ما را در آزادی شکست دادند و سال جاری که آن ها قوی تر بودند، ما توانستیم پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر و تحولات در مدیریت پرسولیس گفت: من نمی دانم گرشاسبی ماندنی است یا نه. خیلی وقت است که این صحبت ها را شنیده ام و حتی در فدراسیون هم این موضوع شنیده شده اما من قانون این جا را نمی دانم. گرشاسبی مدیر خوبی است و همه امور را در دست گرفته اما متاسفانه در ایران باشگاه ها خیلی زود دچار تغییر می شوند. سپاهان، استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و نمی توانند وابسته به یک فرد، بازیکن یا مربی باشند. چند بازیکن ما رفتند اما ما همچنان قهرمانیم و به فینال آسیا صعود کردیم.

وی اضافه نمود: ما همیشه در ابتدای کار فلسفه و هدف خود را گفته ایم. فرقی نمی کند چه کسی مدیرعامل یا بازیکن یا حتی مربی باشد. هدف ما بردن همه بازی ها و کسب بیشترین قهرمانی ها است. 40 میلیون نفر پشت ما هستند و پرسپولیس باشگاه بزرگی است. من افتخار می کنم که به نیمه نهایی و فینال آسیا صعود کردیم و افتخار می کنم که مراسم زیبای ورزشی را دیدیم که هرگز در آسیا اتفاق نیفتاده بود. پرسپولیس فوتبال خودش و ایران را به جهان نشان داد و طرفداران پرسپولیس فرهنگ بالای هواداری را نشان دادند و حتی با وجود باخت، به راحتی آن را قبول کردند و ورزشی برخورد کردند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6745

به "برانکو: موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه است، 10 بازیکن سایپا باید مادام العمر محروم می شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه است، 10 بازیکن سایپا باید مادام العمر محروم می شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید