انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان، تیم های گیلان، تهران و همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان امروز پس از برگزاری رقابت های مسافت 500 و 200 متر در دریاچه آزادی با قهرمانی تیم گیلان به سرانجام رسید.

انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان، تیم های گیلان، تهران و همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، روز دوم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان با برگزاری دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر شروع شد و پس از انجام مسابقات فینال 500 و 200 متر به خاتمه رسید.

این رقابت ها در مواد المپیکی برگزار گردید و ورزشکاران در کایاک یکنفره 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در کایاک یکنفره 200 متر گروه اول علی آقا میرزائی از گیلان اول، میلاد اسدنیا از خوزستان دوم و طاهر افشار از کرمانشاه سوم شدند، در گروه دوم علیرضا دنیا نما از تهران اول، کسری اشرفی از کردستان و محسن اسدنیا از خوزستان دوم شدند، در گروه سوم امید احمدی از زنجان، پیمان قوی دل از گیلان و احمدرضا طالبیان از اصفهان اول تا سوم شدند و در گروه چهارم امیر آقامیرزایی از گیلان، علی مولایی از تهران و شایان مافی از گیلان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رقابت نیمه نهایی این ماده نیز قایقرانان در 3 گروه مسابقه دادند. در گروه اول علی آقامیرزایی، پیمان قوی دل و شایان مافی هر سه از گیلان اول تا سوم شدند، در گروه دوم علیرضا دنیا نما و علی مولایی از تهران و طاهر افشار از کرمانشاه رده های اول تا سوم را بدست آوردند و در گروه سوم امید احمدی از زنجان امیر آقامیرزایی از گیلان و میلاد اسدنیا از خوزستان اول تا سوم شدند.

در ادامه رقابت های فینال در مواد کایاک یکنفره 200 متر و کایاک چهارنفره 500 متر انجام شد.

در فینال B کایاک یکنفره 200 متر احمدرضا طالبیان از اصفهان اول، سینا زهرایی از تهران دوم و محسن اسدنیا از خوزستان سوم شدند.

در فینال A کایاک یکنفره 200 متر علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، علیرضا دنیا نما و علی مولایی از تهران مقام دوم و سوم را بدست آوردند و امید احمدی از زنجان چهارم شد.

در فینال کایاک چهارنفره 500 متر تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، پیمان قوی دل، شایان مافی و امیر آقامیرزایی صاحب مدال طلا شدند، تیم تهران با ترکیب علیرضا علیمحمدی، فربد کیانی، سینا زهرایی و علی مولایی مدال نقره بدست آوردند و تیم خوزستان با ترکیب علی قنواتی، میلاد اسدی نیا، محسن اسدی نیا و احسان طیبی مدال برنز را از آن خود کردند.

در خاتمه رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان، تیم گیلان با 88 امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با 67 امتیاز صندلی دوم را بدست آورد و تیم همدان با 57 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام پس از 2 روز رقابت قایقرانانی از 14 استان در دریاچه آزادی به خاتمه رسید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8715

به "انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان، تیم های گیلان، تهران و همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان، تیم های گیلان، تهران و همدان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید