الکامپ هوشمند انتهای شهریورماه برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی کشور، الکامپ آینده که برگزاری آن در پی ملاحظات بهداشتی برای فاصله گذاری اجتماعی به تاخیر افتاده بود در هماهنگی با شرکت سهامی نمایشگاه ها به انتهای شهریورماه انتقال پیدا کرده و در برگزاری آن کوشیده شده است دست چین مناسبی از صنعت و بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و بازیگرانی که به بهبود شرایط بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در دوران قرنطینه کمک کرده اند، حضور پیدا کنند.

الکامپ هوشمند انتهای شهریورماه برگزار می شود

محمد باقر اثنی عشری ، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان برگزارکننده الکامپ از نزدیک فرایند شرایط بحران کرونا و توسعه آن را در ماه های آینده دنبال می کند، گفت: در اوج بحران کرونا هرچند بخش های بزرگی از بازار فناوری ایرانی لطمات سنگینی به لحاظ فروش، سرمایه و نیروی کار خورد، ولی بخش های دیگری از آن توانستند اقدمات درخشانی در زمینه آموزش، بهداشت، سرگرمی و تجارت الکترونیکی به شهفرایندان ارائه کنند که دامنه آنها از اپراتورها و بانک ها تا استارت آپ ها و فروشگاه های آنلاین متغیر است.

وی ادامه داد:از همین رو با امید به آنکه شرایط کلی اپیدمی تا سرانجام تابستان جاری بهبود محسوسی پیدا کند، تصمیم کمیته سیاستگذاری و برگزاری الکامپ بر آن شد که نسخه محدودتر، هوشمندتر و دقیق تری از نمایشگاه را در سرانجام فصل گرما برگزار کنیم تا فرصت بهتری برای معرفی این تلاش های بازیگران فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ترمیم آسیب های وارد شده به این صنعت فراهم شود.

رضا حیدری ، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 99 نیز با تایید آنکه در پی بحران کرونا، تقویم نمایشگاهی کشور دستخوش تغییرات گسترده ای شده است گفت: طبیعتا در نمایشگاه آینده شاهد نسخه محدودتری از نمایشگاه الکامپ همیشگی خواهیم بود که تمرکز بر سرویس های هوشمند در این عرصه دارد .

وی اضافه نمود: این سرویس ها در دوران فاصله گذاری اجتماعی و پس از آن پیشران فضای اجتماعی، بهداشتی و کسب وکار خواهند بود، ولی برداشت صنفی سازمان نصر به عنوان سازمان دهنده الکامپ این است که بازار فناوری ایران به تحریک مثبت در این زمینه ها نیاز دارد.

حیدری شرح داد: حوزه هایی مانند اپراتورها، سرویس های فروش آنلاین، محتوای دیجیتالی و سلامت آنلاین در این دوران با وجود محدودیت های فراوان، خدمات شایان توجهی به مردم ارائه کرده اند که در نمایشگاه پیش رو عرصه برای شناساندن، تقویت و توسعه آنها فراهم خواهد بود. البته همچنان توجه به ملاحظات بهداشتی و شرایط کلی فاصله گذاری اجتماعی بالاترین اولویت در برگزاری نمایشگاه الکامپ هوشمند آینده است و از تمامی راهکارهای موجود برای دسترسی الکترونیک به محتوا و حاضرین نمایشگاه استفاده خواهد شد.

وی درباره تاریخ جدید پیش ثبت نام الکامپ نیز گفت: در روزهای آینده و در اطلاعیه ای جداگانه تاریخ جدید پیش ثبت نام این نمایشگاه از طریق سایت رسمی الکامپ را به اطلاع همه علاقمندان خواهیم رساند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90051

به "الکامپ هوشمند انتهای شهریورماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکامپ هوشمند انتهای شهریورماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید