الهی نسب: تیم فوتبال هفت نفره با دست خالی پنجم دنیا شد

به گزارش مجله سرگرمی، رییس انجمن فوتبال هفت نفره گفت: در شرایطی در جام دنیای اسپانیا شرکت کردیم که با دست خالی و بدون داشتن پزشک و فیزیوتراپ به مصاف تیم های برتر دنیا رفتیم و پنجم دنیا شدیم.

الهی نسب: تیم فوتبال هفت نفره با دست خالی پنجم دنیا شد

مصطفی الهی نسب در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: هرچند برای کسب عنوان قهرمانی به اسپانیا رفته بودیم اما شرایط به گونه ای بود که بازیکنان ما به دلیل این که کلاس بندی نشده بودند به جای تمرکز بر روی بازی فکر و دغدغه آنها معطوف کلاس بندی بود که مسابقات را از دست ندهند و همین مساله سبب شد تا نتوانیم عملکرد قابل قبولی در اسپانیا داشته باشیم.

وی گفت: اگر همانند سایر تیم ها ما نیز می توانستیم قبل از شرکت در جام جهانی در تورنمنت های بین المللی حضور پیدا می کردیم و بازیکنان کلاس بندی می شدند قطعا در جام جهانی شرایط به گونه دیگری رقم می خورد. ضمن این که در این جام تمام تیم ها با کادر کامل پزشکی شرکت نموده بودند اما تیم ما حتی پزشک و فیزیوتراپ نداشت، حال چگونه با این وضعیت می توانستیم قهرمان جهان شویم.

رییس انجمن فوتبال هفت نفره توضیح داد: با جوانگرایی که در تیم انجام داده بودیم از نظر کار گروهی و تکنیکی کمتر از تیم های مطرح فوتبال هفت نفره جهان نبودیم، اما عدم حضور در تورنمنت های برون مرزی و کمبود امکانات و تجهیزات تاثیر نامطلوبی بر روی عملکرد تیم گذاشته بود. در این مسابقات به دلیل مسائل اقتصادی ما حتی مجبور شدیم یکی از مربیان خود را همراه خود نبریم و با شرایط بسیار سختی به مصاف تیم های برتر جهان رفتیم.

الهی نسب اضافه نمود: نبود پزشک همراه تیم در جام جهانی اسپانیا شرایطی را برای بازیکنان ایجاد نموده بود که یکی از بازیکنان به دلیل کشیدگی کشاله 2 بازی خود را از دست داد، واقعا تیم ما با دست خالی به پنجم جهان رسید. البته من از عملکرد تیم راضی نیستم اما معتقدم توانمندی تیم ما بالاست و اگر سرمایه گذاری خوبی روی این تیم صورت بگیرد قطعا می تواند در سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

وی از برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال هفت نفره به میزبانی اردن در مهرماه اطلاع داد و گفت: برای حضور در این مسابقات از تیم ایران نیز دعوت به عمل آمده که من امیدوارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک زمینه حضور تیم را در این مسابقات فراهم کند. حضور در این تورنمنت فرصت خوبی برای بازیکنان جوان فوتبال هفت نفره است تا علاوه بر دریافت کلاس بندی، رنکینگ خود را نیز ارتقاء ببخشند.

رییس انجمن فوتبال هفت نفره در خاتمه در مورد زمان تشکیل اردوی تیم ملی اضافه نمود: تشکیل اردوی تیم ملی بستگی به اعزام تیم ملی به مسابقات بین المللی اردن دارد. اگر تیم در این تورنمنت شرکت کند بلافاصله اردوی تیم ملی را تشکیل می دهیم اما اگر معین گردد فدراسیون قصد اعزام تیم فوتبال هفت نفره را به اردن ندارد، ضرورتی برای تشکیل اردوی تیم ملی نیست.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35701

به "الهی نسب: تیم فوتبال هفت نفره با دست خالی پنجم دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهی نسب: تیم فوتبال هفت نفره با دست خالی پنجم دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید