احمد گواری: مگر می گردد فدراسیونی بدهی نداشته باشد؟، امیدوارم مسائل را حل کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، احمد گواری، سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: قطعا بدهی وجود دارد اما کاری که احتیاج بوده صورت گرفته است.

احمد گواری: مگر می گردد فدراسیونی بدهی نداشته باشد؟، امیدوارم مسائل را حل کنیم

احمد گواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص مهم ترین برنامه های فدراسیون قایقرانی گفت: تیم زیر 23 سال جوانان پاراکانو به ازبکستان اعزام شد و تاکنون چندین مدال طلا و نقره گرفته است.

وی به میزبانی مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا در کرج اشاره نمود و اضافه کرد: تیم ها در حال ورود به ایران هستند و تا 8 آبان ماه تمام تیم ها وارد می شوند. این مسابقات از 9 آبان ماه با حضور 8 تیم شروع می گردد. فعلا این مسابقات در اولویت ما قرار گرفته است و بعد از اینکه سرمان خلوت شد برنامه های بعدی را تدوین و اردوها را فعال می کنیم.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در خصوص اعزام تیم آب های آرام به مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا با پول قرضی و اینکه آیا فدراسیون بدهی دارد، گفت: مگر می گردد فدراسیونی بدهی نداشته باشد؟ قطعا بدهی وجود دارد اما کاری که احتیاج بوده صورت گرفته است. برای مثال تیم باید روز پنجشنبه گذشته به ازبکستان اعزام می شد و نمی توانستیم منتظر بمانیم تا پول برسد. امیدواریم با یاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و دریافت اسپانسر بتوانیم مسائل را حل کنیم.

گواری در خصوص ثبت نام و زمان انتخابات فدراسیون قایقرانی یادآور شد: انتخابات فدراسیون و ثبت نام از کاندیداها با تصمیم وزارت است و به ما ارتباط زیادی ندارد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4998

به "احمد گواری: مگر می گردد فدراسیونی بدهی نداشته باشد؟، امیدوارم مسائل را حل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد گواری: مگر می گردد فدراسیونی بدهی نداشته باشد؟، امیدوارم مسائل را حل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید