شروع پروازهای خارجی ترمینال سلام فرودگاه امام

به گزارش مجله سرگرمی، معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از شروع انتقال پروازهای بین المللی ترمینال یک به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی اطلاع داد و گفت: پنجشنبه هفته گذشته شرکت هواپیمایی سلام ایر پرواز خود را در ترمینال سلام شروع کرد و تا ششم شهریور ماه نیز بقیه ایرلاین هایی که در این زمینه با آن ها با توافق رسیده ایم، پروازهایشان را عملیاتی می نمایند.

شروع پروازهای خارجی ترمینال سلام فرودگاه امام

به گزارش خبرنگاران، 28 خرداد ماه سال جاری ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان دولتی افتتاح شد تا پس از نزدیک به 10 سال ساخت این پروژه به انتها برسد.

از همان زمان تاکنون مسئله انتقال بخشی از پروازهای خارجی از ترمینال یک فرودگاه امام به این ترمینال مطرح بود تا بخشی از پروازهای داخلی یا پروازهای خارجی کانکشن نیز به ترمینال یک منتقل گردد و در این راستا با بعضی از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی توافقاتی صورت گرفت.

حسن خوشخو - معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)- درباره آخرین وضعیت پروازهای ترمینال سلام به خبرنگاران گفت: یک منبعی به نام ترمینال سلام به منابع فرودگاهی ما اضافه شده است که می تواند ظرفیت و پتانسیل فرودگاه امام را برای ارائه خدمات فرودگاهی افزایش دهد. بنابراین باید از آن استفاده کنیم که در این راستا منتظر پرواز برگشت حجاج هستیم.

وی اضافه کرد: در این راستا با شش ایرلاین مکاتبات و توافقات لازم اجرا شده تا پروازهای خود را در ترمینال سلام انجام دهند که شامل ایرلاین هایی از جمله آرمنیا، برآوو، آسمان، سلام ایر، آذربایجان و العراقیه است.

خوشخو ادامه داد: پرواز سلام ایر در ترمینال سلام شروع شده و دیگر پروازها نیز یکی پس از دیگری به ترمینال سلام منتقل می گردد و پنج ایرلاین دیگر تا ششم شهریور ماه در این ترمینال پروازهای بین المللی خود را عملیاتی می نمایند.

معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به سوالی درباره اینکه کدام پروازها در ترمینال سلام و کدامیک در ترمینال یک فرودگاه امام برنامه ریزی شده اند، اظهار کرد: پروازهایی که کانکشنی است به ترمینال یک و پروازهای خارجی که مبدا و مقصد مستقیم دارند و مبداء آن ها فرودگاه امام است را به ترمینال سلام منتقل نموده ایم.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37293

به "شروع پروازهای خارجی ترمینال سلام فرودگاه امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای خارجی ترمینال سلام فرودگاه امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید