شروع به کار کمیته های ویژه ستاد خدمات سفر در اردبیل

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ضروری است رسانه ها حساسیت ویژه ای به معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان اردبیل داشته باشند.

شروع به کار کمیته های ویژه ستاد خدمات سفر در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی در جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر با اعلام این خبر اضافه نمود: نظارت بر عملکرد نهادهای مختلف و بخش خصوصی درگیر در ستاد خدمات سفر به صورت ویژه پیگیری می گردد.

او بیان نمود: بخش خصوصی به ویژه اصناف و بازاریان باید به این موضوع توجه نمایند که استان ما یک استان گردشگری است و باید در ایام عید از مسافران و گردشگران پذیرایی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری های ستاد خدمات سفر بیان نمود: با یاری بخش خصوصی در چهار ورودی شهر اردبیل محل هایی برای استراحت و پذیرایی از مسافران انجام خواهد گرفت.

فلاحی تاکید نمود: رونق بومگردی و توجه به ارایه خدمات گردشگری به شیوه های سنتی جزء اولویت های ما در ایام نوروز است.

او همچنین در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد خدمات سفر، توضیح داد: ستاداجرایی خدمات سفر عرصه همگرایی تمام دستگاهها و ارگانها و نهادهای استان اردبیل برای افزایش رضایتمندی گردشگران ومیهمانان نوروزی و رونق اقتصاد گردشگری دراستان است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40656

به "شروع به کار کمیته های ویژه ستاد خدمات سفر در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار کمیته های ویژه ستاد خدمات سفر در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید